Liity Jäseneksi!

Olitpa sitten uusi tulokas tai konkari, haluamme että liityt hyvään seuraan!
Jäsenvalinnat tehdään seuran johtokunnassa. Ilmoitamme henkilökohtaisesti kun olemme käsitelleet hakemuksen.

Jäsenmaksut 2022

Jäsenyys Vuosimaksu (eur) Liittymismaksu (eur)
Vuosijäsen 55,00 € 70,00 €
Puoliso 25,00 € -
Juniori 10,00 € -
Kannattajajäsen 500,00 € -

Jäsenenä

Oulun Purjehdusseuran jäsen on oikeutettu:

1. Hakemaan veneelleensä laituripaikkaa ja talvisäilytyspaikkaa Oulun Purjehdusseuran ja Oulun Merenkävijöiden Telakkasäätiön hallinnoimasta Hietasaaren veneilykeskuksesta.
  2. Käyttämään Iin Röytän saaressa sijaitsevaa OPS:n majaa sen sääntöjen puitteissa ja lunastamaan majan avaimen.
  • Seura järjestää monipuolisesti toimintaa, kuten koulutusta, eskaaderipurjehduksia, purjehduskilpailuja ja muita tilaisuuksia.
  • Pikapurjehtija-lehti jaetaan ilmaiseksi seuran jäsenille, sekä keväisin ilmestyvä Oulun Purjehdusseuran vuosikirja
  • Veneen omistaminen ei ole edellytys jäsenyydelle, mutta jäsenyys on hyvä lähtökohta veneilyn aloittamiselle.
  • Kilpapurjehdusarrastuksen piiriin kuuluu melkoinen määrä tukijoukkoja, kuten veneiden miehistöt, kilpailunjärjestäjät ja kilpailutuomarit
  • Hoidamme yhdessä naapuriseurojen kanssa juniorikoulutusta STO:n puitteissa.
  • Seurassa toimivat koulutetut veneiden katsastusmiehet. Näihin tehtäviin kouluttautuminen ja niissä toimiminen on mielenkiintoista yhteisöllistä toimintaa.

Oulun Purjehdusseura ilmoittaa jäsenensä veneilyalan kattojärjestön, Suomen purjehdus ja Veneily Ry:n, SPV.n jäseneksi. Järjestö julkaisee kuusi kertaa vuodessa ilmestyvää Nautic-lehteä, mikä siten kuuluu OPS:n jäsenetuihin.

Seuran jäseniä ovat:

1. Vuosijäsenet, jotka suorittavat liittymis- ja jäsenmaksun
  2. Juniorijäsenet, jotka suorittavat heille määrätyn jäsenmaksun. Juniorijäsen siirtyy suostumuksensa mukaisesti vuosijäseneksi sinä vuonna, jolloin hän täyttää 20 vuotta.
  3. Kunniajäsenet, joilla ei ole jäsenmaksua
  4. Kannattajajäsenet, jotka suorittavat vuosittaisen kannattajajäsenmaksun.

Täytä hakemus tästä

Olitpa sitten uusi tulokas tai konkari, haluamme että liityt hyvään seuraan!